Članki avtorja: Janja Božič Marolt

jbm

Blef je vedno bolj seksi – UI tudi

kolumna janja

Recept za 2021

kolumna janja

Bo 50 Cent poslej 20 Cent?

janja mediana

Policijska ura – naj bodo noči raje za užitke

kolumna janja

Samozadostnost

kolumna janja
MMARKETING

Davidov pospešek

Janja Marolt Božič_Marketing magazine

Vsi smo zaščiteni na enak način, vsak pa je nezaščiten po svoje

Janja Marolt Božič_Marketing magazine

Sledi toku

maja in mitja kovid
DIGITALNO

Iz novega MM: Personalizirana pravljica za odrasle - Maja in…

Mediana

Spoštovana gospa Melania Putin,

Techigara
MMARKETING

»Techiagra«, modra tabletka za e-potenco

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji